You are currently viewing האם בכל סתימה צריכים להזמין אינסטלטור

האם בכל סתימה צריכים להזמין אינסטלטור

תחזוקה או שיפוץ מערכת האינסטלציה נעשים במגוון מקרים. ניאגרה חדשה לא מחליפים בכל יום וגם התקנה של ברזים חדשים איננה משהו יום יומי. מה שהרבה יותר נפוץ מזה אלה אותן תקלות "קטנות" אבל מאוד מרגיזות שמפריעות לחיי היום יום. תקלה שמוכרת כמעט לכולם הינה סתימה. לא בכל סתימה צריכים להזמין אינסטלטור אולם במקרים מסוימים, ניסיון לתקן לבד את התקלה עלול לגרום לתוצאה עגומה.
דרך יעילה למניעת סתימות באמבטיה

בכיור המטבח מרבית הסתימות נובעות מהצטברות של שומנים ופיסות מזון ושיירים שמצטברים עם הזמן. לעומת זאת, בחדר האמבטיה מרבית הסתימות נובעות ממשהו אחר לגמרי. כאן, הבעיה נובעת פשוט משיערות בודדות שאט אט חוסמות את הצינור, את הכיורים או את האמבטיה. הדרך הכי יעילה למניעת סתימות בחדר האמבטיה תהיה פשוט להיזהר בזמן שמסתרקים ומתקלחים. את השיער לא לשטוף עם זרם המים החזק ואפשר להשתמש גם בכיסוי לשיער. ומידי פעם אפשר פשוט להיעזר בפומפה ביתית באופן יזום. תהיו מופתעים מכמות השערות שנשלפות בלחץ. אם יוזמים טיפול כזה מפעם לפעם, אפשר למנוע הרבה מאוד הסתימות וכיורים מוצפים.

האם להשתמש בחומר נגד סתימות או להזמין אינסטלטור

במטבח, בשירותים או באמבטיה, ניתן לראות לפעמים הצפות, שהמים פשוט לא יורדים אלא עולים על גדותיהם. יש הממליצים למהר ולהשתמש בחומר נגד סתימות. למרות שלעיתים הוא יכול לעזור, הוא גם יכול לגרום לבעיות. קודם כל, כאשר הסתימה מלאה, כלומר המים לא יורדים בכלל, החומר בכלל לא יגיע פנימה. מלבד זאת, צריך להשתמש בחומר הזה בזהירות משום שהוא מאוד חריף, צורב ויכול להיות מסוכן. בצינורות ישנים, ממתכת, הוא אפילו יכול לגרום לחורים בצינור ואז זו בכלל בעיה וצריך תיקון מורכב. אם אתם רואים שפומפה בכלל לא עוזרת והמים ממשיכים לעלות או שכלום לא עוזר, הזמינו שירותי אינסטלציה מקצועיים על ידי אינסטלטור. הוא מצויד בכלים לזיהוי סתימות ואפשרות לפתוח גם את הסתימות הכי קשות, בלי לגרום לתקלות צנרת או בעיות.

מתי חייבים להזמין מהר אינסטלטור

לפעמים, לא רק סתימה גורמת לאי נוחות או הצפה בבית. לפעמים גם מסתתרת לה נזילה חבויה, שגורמת להתקלפות בפאנלים, התפוררות של טיח, עובש וכדומה. הבדיקה מאוד פשוטה: סוגרים את כל הברזים בבית ובודקים האם המים יורדים וגם האם שעון המים שמחוץ לדירה ממשיך להסתובב. אם השעון ממשיך להסתובב, זאת אומרת שהיכן שהוא ישנה נזילה וחייבים להזמין איש מקצוע. האינסטלטור יוכל לאתר את המקום שבו הצינור פגום. במידה ויש גם סתימות בכיורים או שאין לחץ מים, אפשר באותה הזדמנות לתקן גם את כל אלה. אבל הכי חשוב, לתקן כמה שיותר מהר את הפיצוץ. אם עניין כזה לא מטופל, המים מתבזבזים והנזק לצנרת, לקירות ולבית בכלל הולך ומחמיר. טיפול בהקדם חוסר אי נוחות וגם כסף.

סובלים מהצפה שמגיעה מהביוב? הזמינו ביובית לשאוב את הביוב עוד היום!

אינסטלטור בארץ

מחירון אינסטלציה

שירותי אינסטלציה מחירים

אינסטלטור במרכז הארץ

פתיחת סתימה

החל מ – 250 ₪

הזמנת אינסטלטור כללי

החל מ – 250 ₪

התקנת ברזים

החל מ – 250 ₪