מעוניינים להזמין מצבר לרכב עד הבית ברמת גן? הגעתם למקום הנכון!

שירות מצברים מבית מאור כאן להעניק לכם מצברים ברמת גן במחירים הוגנים ביותר לכל אחד! ניתן להזמין את השירות המקצועי שלנו עד בית הלקוח בעלות סימלית נוספת.

נשמח לספק לכם את המצברים המובילים בישראל במחירים הטובים ביותר,מחיר המופיע באתר הוא באיסוף מהסניף הראשי שלנו ברמת גן…. גרים רחוק יותר? אין בעיה בתוספת סימלית נגיע אליכם ישירות על מנת להתקין לכם את המצבר בבית!

מצברים לרכב רמת גן – המותגים המובילים:

מצבר סטארט אפ החל מ-375 ₪

מצבר שנפ ברמת גן 55 אמפר מ-465 ₪

מצבר לרכב ברמת גן של חברת וולטה מ-395 ₪

מצבר ברמת גן VARTA מ-535 ₪

לבירור מחיר והזמנת מצבר עד הבית ברמת גן התקשרו עוד היום: 072-392-7009

מצבר לרכב ברמת גן

מתכננים לקנות מצבר ברמת גן? כך תבחרו נכון

האם ידעתם שלמצבר הרכב שלכם יש היסטוריה מפוארת בכל הנוגע להפעלת חשמל ובכלל לטכנולוגיה של העידן המודרני? רבים אינם יודעים עד כמה ותיק יחסית הוא המצבר (הוא קיים כבר משנת 1859!) ועוד יותר מפתיע מכך, כמה מעט הוא השתנה מהיום בו הגיע לעולם לראשונה. למעשה מדובר בטכנולוגיה מתקדמת להפליא, המהווה את הבסיס למה שאנו מכירים כיום כבטריה השימושית שבכל מכשיר חשמלי ביתי. כך, כדי לדעת איך לבחור מצבר לרכב באופן הטוב והמדויק ביותר, חשוב להבין לפני הכל מהו בדיוק ולמה הוא נועד.

כמה עולה מצבר לרכב ברמת גן? ( המחיר המופיע הינו באיסוף מהסניף הראשי בת"א )

מצברים רמת גן

לבירור מחיר מדוייק והזמנת מצבר עד הבית ברמת גן התקשרו עוד היום: 072-392-7009

מצבר לרכב על קצה המזלג

המצבר הוא למעשה בטריה ענקית שייעודה העיקרי הוא התנעת הרכב – שכן בזמן הנסיעה המערכות החשמליות ברכב עובדות בעזרת כוחו של הדלק ולא ישירות מהמצבר, ממש כמו שמחברים את מכשירי החשמל לשקע בקיר הבית. למעשה, המצבר נדרש באופן כמעט בלעדי לרגע ההתנעה עצמו, ומעט מאד למערכות החשמליות הקיימות (השימוש שלהן במצבר למעשה מתרחש רק כאר הרכב כבוי, ובמקרה זה מדובר למעשה רק על מערכת האזעקה ומערכת האיתות). לכן, חשוב מאד להבין שהמצבר אינו משמש למטרות "יומיומיות" כמו טעינת טלפונים למשל, אלא בראש ובראשונה כדי לתת פולס חשמלי עוצמתי במיוחד, הנדרש כאמור כדי להתניע. מסיבה זו, מה שיעניין אותנו ברכישת מצבר חדש לרכב יותר מכל יהיה הקיבולת והעוצמה של המצבר.

אומדן חיי מדף ואחריות

מעבר לעוצמה ולקיבולת הרשומים על גב המצבר על ידי היצרן (המהווים בסופו של יום את אומדן חיי המדף שלו), חשוב מאד לשים לב גם לתקופת האחריות הניתנת עליו. מחירו של מצבר יכול להיות נמוך באופן ניכר כאשר תקופת האחריות עליו קצרה יחסית, ולא כדאי להסתכן בכך אם אתם מתכוונים לעשות בו שימוש לאורך זמן רב.

מידות

גודלו של המצבר, צורתו ומיקום החיבורים שלו הם קריטיים לבחירה במוצר הנכון לרכב שלכם, כיוון שאין דגם אחיד ואוניברסאלי המתקיים בכל המכשירים והרכבים. אם אינכם יודעים בדיוק במה לבחור, וודאי שאם זו הפעם הראשונה שאתם מתנסים בכך, יותר ממומלץ להיעזר באנשי מקצוע לפחות בבחירת המצבר החדש, אם לא בהתקנה כולה (הנחשבת למורכבת ודורשת עבודה זהירה במיוחד).

הזמנת מצברים ברמת גן – בחירה במותגים מוכרים

בבגדים , פריטי נוי לבית או מוצרים אחרים הרבה פעמים ניתן בהחלט "להתפשר" על מותג לא מוכר, אך בכל הנוגע לבחירת מצבר לרכב ההמלצה הגורפת היא לבחור במצבר מחברה אמינה ומוכרת, שיש לה ותק וידע מוכחים בתחום. כך, שני המותגים המובילים בארץ הם שנפ הישראלית או VOLTA העולמית, המותאמים במיוחד לאקלים הישראלי (בו שינוי הטמפרטורה נחשבים לקיצונים, וכן הטמפרטורה הממוצעת היא גבוהה מזו שרווחת בשאר המדינות המערביות). כמובן שניתן לבחור במותגים אחרים אם אתם מעוניינים בכך, אך תמיד מומלץ להתייעץ בכך מראש עם אנשי מקצוע, כדי לבחור במצבר המדויק והטוב ביותר עבורכם.

לבירור מחיר והזמנת מצבר עד הבית ברמת גן התקשרו עוד היום: 072-392-7009