You are currently viewing עם משאית הגרירה היא הרבה יותר!

עם משאית הגרירה היא הרבה יותר!

  • מחבר:
  • קטגוריה:jdaica

משאית גרר מסייעת בעת בצוע גרירה ומאפשרת לגרור כלי רכב גדולים וכבדים וגם בסיוע של גרירת רכבים לפירוק.
בכתבה שלפנינו נסביר מתי צריך להעזר עם משאית גרר ובאלו מקרים היא שימושית, איפה מזמינים אותה? מתי היא תועיל?

תפקידה של משאית גרר

כלי רכב עלול להתקע בכל מיני וואריאציות ובנתוני זמן שונים. תקלות אף פעם לא מודיעות על הופעתן והן מפתיעות מחדש כשהן צצות. במקרה של תקלה ברכב זקוקים לשירותי גרירה, לפעמים לא יספיק שירות גרירה רגיל אלא יהיה צורך בשירותי גרירה עם משאית גרר.

זה טוב במקרה של רכב כבד או חילוץ והצלה ממקומות קשים מאד. נתוני שטח מסובכים ומאתגרים מתאימים לפעילות של משאית גרר. אם למשל, מדובר בכלי רכב כבד מאד צריך להעזר בשירותי משאית, כי רק הוא יכול להעביר את הרכב למקום המיועד.

זה רע במקרה שחניתם במקום לא נכון בתל אביב ושחזרתם הרכב שלכם לא נמצא איפה שהוא חנה. לבדיקת מגרשי גרירה בתל אביב לחצו כאן

שירותי חילוץ

משאית גרר מסוגלת להעניק שירות של חילוץ רכבים ואפילו הצלה במקומות קשים ורחוקים. המשאית בנויה בצורה כזו שהיא מסוגלת להעביר כלי רכב כבדים בבטיחות רבה. יש לה כושר נשיאה גבוה והיא יכולה לשנע כלי רכב כבדים ללא שום תקלה, היא  מסוגלת לפנות אפילו רכב שטח גדול ובעל משקל רב,ובמקרה הצורך גם טרקטורון פרטי. כמעט את כל סוגי כלי הרכב היא יכולה לגרור ותעשה זאת באמצעות הציוד המשוכלל המותקן בתוכה.

חברת גרירה עם גרר רכב

הכתובת הנכונה לפנות אליו כאשר זקוקים להזמנה של משאית גרר הוא חברת גרירה. חלק מן הציוד של כל חברת גרירה כוללת גם משאיות גרר לחלץ נוסעים שנתקעו במקומות קשים במיוחד. היא חזקה ובעלת יכולות מגוונות, מסוגלת לעבור במקומות שקשה לכלי רכב רגילים לעבור. זה הופך את המשאית לשימושית במקרים של חילוץ ממקומות קשים מאד כמו ערוצי נחל (המלצות על טיולי נחלים בישראל) או מקום עם בוץ רטוב וסוחף מאד.

אין חשש כי משאית גרר תשקע בבוץ או תתקלקל בגלל נסיעה בכביש רטוב, היא מסוגלת להתמודד מול מכשולים ולהתגבר על תופעות לא קלות.

זכרו! גם במקרים קשים או מייאשים, תוכלו להזמין משאית גרר ולהנות מגרירה בטוחה לחלוטין!

לקניית משאית התחילו כאן

ולסיום – אל תלמדו מהסרטון הבא!